Terviseandmete teabenõue
Enne teabenõude esitamist tutvu olemasolevate terviseandmetega Terviseportaalis. Terviseportaali sisenemiseks on vajalik ID-kaardi, kehtivate ID-kaardi sertifikaatide ning PIN1 või mobiil–ID olemasolu.
Haigla väljastab ravidokumentide väljavõtteid, koopiaid, uuringutulemusi jt terviseandmeid tasulise teenusena. Vaata haigla tasuliste teenuste hinnakirja.
Ravidokumentide väljavõtete, koopiate ja radioloogiliste uuringute CD/DVD plaatide väljastamine
- Täida haigla sekretär-dokumendihalduri juures (Tervise 28, Tallinn II korrus) avaldus terviseandmete saamiseks või
- Lae haigla veebilehelt oma arvutisse avalduse vorm, täida ja allkirjasta see digitaalselt ning edasta lastehaigla@lastehaigla.ee
- Helista info saamiseks telefonil +372 697 7111 või saatke päring lastehaigla@lastehaigla.ee.
Väljastame terviseandmeid
Kui soovid andmeid:
- enda kohta, siis esitada isikut tõendav dokument;
- oma alaealise lapse kohta, siis esitada lapse sünnitunnistus, lapsevanema isikut tõendav dokument;
- teise isiku (sh oma täisealise lapse) kohta, tuleb täiendavalt esitada ka selle isiku digitaalselt allkirjastatud volitus.
SA Tallinna Lastehaiglas väljastab sekretär-dokumendihaldur (Tervise 28, Tallinn 2. korrus) terviseandmeid tööpäeviti kell 8–15. Paberkandjal dokumentide väljastamisel tuleb esitada isikut tõendav dokument.
Päringu vastuse saame soovi korral saata teile elektroonselt e-posti teel. Saadetav vastus krüpteeritakse, mistõttu on vajalik kehtivate ID-kaardi sertifikaatide ning PIN1 olemasolu. Rohkem infot ID-kaardi kasutamise kohta.
Andmete küsijale väljastame tema dokumendid terviseandmete (sh radioloogilise uuringu) kohta 5 tööpäeva jooksul. Teise isiku kohta väljastame andmed 15 tööpäeva jooksul alates avalduse saamisest.
Radioloogiliste uuringute CD/DVD plaatide väljastamine toimub pärast teenuse eest tasumist. Radioloogilisi uuringuid on võimalik väljastada ainult andmekandjal.
Kui soovid andmete väljastamist paberkandjal, siis teavitame sellest pärast seda kui koopia terviseandmetest on sekretär-dokumendihaldurini toimetatud.