Kvaliteediteenistus
Tervishoiuteenuse kvaliteedijuhtimine käsitleb:
- teenindamiskvaliteeti,
- patsiendi rahulolu,
- professionaalset kvaliteeti,
- töökorralduse ja juhtimise kvaliteeti.
Aastate jooksul on töötatud välja ja kasutatud kümneid kvaliteediuuringuankeete ning korraldatud personali ja patsientide rahulolu uuringuid, selgitamaks laste ja vanemate ning personali vajadusi ja rahulolu. Tehakse kliinilisi auditeid ja antakse hinnang ravitulemustele.
2002. a liituti WHO ja Eesti Tervist Edendavate Haiglate Võrgustikuga,
2004. a osaleti Eesti Juhtimiskvaliteedi auhinna konkursil.
2010. a koondati kvaliteediteenistuse reorganiseerimisega mitmed struktuuriüksused ühiseks kvaliteediteenistuseks, sh infektsioonikontrolli komitee, transfusioonikomitee, teadus-koolitusteenistus, töötervishoiuteenistus, kvaliteediteenistus ning ravikvaliteedikomisjon (kutsutakse kokku vajadusel).
2004. a osaleti Eesti Juhtimiskvaliteedi auhinna konkursil.
2010. a koondati kvaliteediteenistuse reorganiseerimisega mitmed struktuuriüksused ühiseks kvaliteediteenistuseks, sh infektsioonikontrolli komitee, transfusioonikomitee, teadus-koolitusteenistus, töötervishoiuteenistus, kvaliteediteenistus ning ravikvaliteedikomisjon (kutsutakse kokku vajadusel).
Inimesed
LAGLE SUURORG
juhataja, ravikvaliteedikomisjoni juhataja
tel 697 7303
lagle dot suurorg at lastehaigla dot ee
TATJANA MALOŠTAN
infektsiooniõde
tatjana dot malostan at lastehaigla dot ee
KÜLLI SIIGUR
töötervishoiuarst
tel 697 7167
kylli dot siigur at lastehaigla dot ee
TIIA TAMM
töökeskkonnaspetsialist-riskijuht
tel 697 7318
tiia dot tamm at lastehaigla dot ee